Sepa Green Energy
Mijn Sepa Green

Dat kan verschillende oorzaken hebben:

1. Misschien heb je nog niet voor alle energie slimme meters. Je hebt dan bijvoorbeeld alleen voor stroom een slimme meter, maar voor gas nog niet.

2. Je hebt (nog) geen toestemming gegeven om de slimme meter uit te lezen. De meter staat dan “administratief uit”. 

3. De meter stond in storing op het moment van uitlezen.

In al deze gevallen willen wij je vragen om alsnog de meterstanden door te geven. Het is namelijk niet mogelijk om de meterstanden met terugwerkende kracht uit te lezen.

Vervelend, maar dit kan gebeuren. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen, indien mogelijk, de foutieve meterstanden corrigeren.

Meterstanden kun je doorgeven via het klantenportaal, telefonisch of per e-mail. Mocht het niet lukken of twijfel je of het goed is gegaan? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Wilt u ook energie van Sepa? Vul uw gegevens in en wij bellen u terug met een voorstel.

Terugbelformulier

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

magnifiercrosschevron-down